بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

17 هفتگی

1392/10/19 0:13
نویسنده : مامان و بابا
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

ببخشید من همش با چند روز تاخیر میام ماشااله حالت خیلی خوبه ولی مامانی 2و3 روزه بد مریض شده سرما خورده همش نگران توام چون دارم دارو میخورم البته بابایی همه رو تایید میکنه که تو گروه B هستن بعدمن می خورم ولی من بعضی وقتا تو کار بابایی دخالت میکنم میرم کتاب دارونامه رو خودم دوباره نگاه میکنم تابا خیال راحت بخورم که یه وقتی خدانکرده به تو عزیزترینم آسیبی نرسه .

گلم جواب آزمایش غربالگری رو هم گرفتیم خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشت و تو جواب نوشته بود  screen negative . خدایا شکرت به خاطر سلامتی نی نی من و به همه نی نی ها سلامتی بده .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
19 دی 92 1:29
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی انواع گیفت تولد-گیفت سیسمونی- گیف دندونی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی