بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

تو پسملی یا دخملی

1392/10/19 0:29
نویسنده : مامان و بابا
147 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شنبه 14 دی من وبابایی دیگه از سر کنجکاوی رفتیم سونوگرافی نمیدونم چرا من اینقد تاکید داشتم اون روز برم سونو بعد از چند جا که رفتیم وقت نداشتن بالأخره یه سونوگرافی پیدا کردیم که گفت نوبتتون 9 شب منم قبول کردم من نشستم تو مطب و بابایی رفت ولی بعد از کلینیک اومد پیش من خلاصه بعد از این همه انتظار نوبت من شد که برم روی ماهت رو ببینم خدا رو شکر همه چی خوب بود شما هم سر حال همش در حال جنب و جوش بودی سن حاملگی 17 هفته بود وشما هم یک گل پسر برا منو بابایی هستی .

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سبحان
22 دی 92 22:32
خدا حفظش کنه..پسر شما از پسر من یکماه کوچیکه..حالا صبرکن تکون بخوره اونوقت میفهمی چه حسی داره
مامی پوریا
28 دی 92 18:53
مبارکت باشه عزیزم به وب پسر منم سر بزن