بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

روزانه های بهراد گلی

1394/4/2 12:14
نویسنده : مامان و بابا
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم 

شیطونکم

عزیزکم

الهی من فدات شم که شدی 1 ساله و کلا کارهات رنگ و بوی شیطونی به خودش گرفته .

از شب تولدت که 4 و 5 قدم میرفتی و میفتادی ولی الان ماشااله راه میری و از همه جا سرک میکشی ماشالا شیطون شدی و همه جا رو بهم میزنی چند کلمه حرف میزنی مامان . بابا . آب . هم . دردر . ابا (صبا دختر خاله ).

اخ. اه . یلا(سلام ) . بای بای . و ابر(الله اکبر) .

و کارهایی که میکنی مهر که میبینی سجده میری و ابرمیگی. جای بعضی وسایلا رو میدونی و سر جاش میزاری کابینت ها رو میریزی بیرون . دست میزنی و نانای میکنی و ما رو ناز میکنی .

1.gifو سینه هم میزنی. بای بای میکنی میری سمت در میگی دردر . کلاغ پر بازی میکنی و دستات رو میزاری رو چشمات الکی گریه میکنی که صبا یادت داده و با اسباب بازی و وسایلای هوشی خوب بازی میکنی و رابطت با بچه ها خیلی خوبه و دوست داری باهاشون بازی کنی.

27.gif  وکارهای زیادی که الان حضور ذهن ندارم .

الهی قربونت برم هنوز همون دو تا دندون رو داری و لثه بالات قرمز شده انگار انشالا میخواد در بیاد یکم نگران بودم که با عمه جون و بابایی مشورت کردیم گفتند مشکلی نیست اگه اصلا در نیاورده بودی باید اقدام میکردیم و تا 18 ماهگی طبیعیه مامانم میگه من هم دیر دراوردم . 

خوب غذا نمی خوری وزنت یکم پایینه ولی قدت خوبه 78بود ولی وزنت 9300 بود واکسن 1 سالگیت هم زدیم که خدا رو شکر واکسن سختی نبود .totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9a.gif

الهی قربونت برم زندگی ما ،من  و بابایی واقعا عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:00
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم