بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

تولد1 سالگی گل پسرم

1394/4/2 11:40
نویسنده : مامان و بابا
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

confetti5

hb09

سلام عزیزم 

عشقم 

وجودم

1سالگیت مبارک عشق مادر .

 

 

عزیز من,گل منتولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک 
عزیز من,گل من
تولدت مبارک 
عزیز من,گل من
تولدت مبارک 
تولدت مبارک 
تولدت مبارک

قشنگ شدی ماه شدی

شدی مثل عروسک

عزیز من گل من تولدت مبارک

بالاخره 1 سال از قشنگترین روزهای من و بابایی و شما سپری شد و خدا رو شکر میکنم که این 1 سال به سلامتی طی شد و الان یه پسمل ناز یکساله در کنارمونه .

دردونه من جشن تولد شما در شب تولدت 16 خرداد برگزار شد البته با کلی در گیری مامانی با امتحاناتش .

من تم تولد باب اسفنجی رو برات انتخاب کردم با خاله طیبه به آذین بندی مشغول شدیم یکم کار سختی بود من چون درگیری ذهنی داشتم از گیفت ها و کادوهای بجه ها و میز شام و ردپا و فلش به سمت مهمونی عکس نگرفتم .

مهمونیمون خدا رو شکر خیلی خوب برگزار شد ولی مهمون بچه کم داشتیم انشالا سال های بعد که بزرگتر میشی دوستای بیشتری دعوت میکنم .

تو مهمونیت خانواده حاجی بابا . خاله طیبه . مامان زهرا و خانواده عمه مریم و عمع عصی خانواده عمو بابایی و مادر بزرگ بابایی و عمو خودم.کلامهمونامون 30 نفر بودن خیلی خوش گذشت کادوهات هم بابایی واکر مارک لگو که قیمتش 380 هزار بود و من هم یه نیم سکه برات خریدم .حاجی بابا برات نیم سکه .مامان زهرا  و عمه ها و خاله طیبه همه یکی یه دونه ربع سکه دادن .و بقیه مهمونا پول دادن و 3 تا ماشین که بچه ها برات خریده بودن .

عزیزم خدا رو شکر میکنم که یکسال از قشنگترین روزها رو با هم بودیم عشقم 1 سالگیت مبارک .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکست با لباسی که خاله جون اینا عکست رو لباست  چاپ کردن 

اینم از حموم 1 سالگی پسمل من

 

اینم سفره شام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مرضیه
8 تیر 94 15:09
وای خاله قربونت بشم.تولدت مبارک.دست مامانت درد نکنه چه خوشگله به به...بهراد انشالله صد ساله بشی..
♥ مامان معصومه ♥
16 تیر 94 14:39
سلام عزیزم تولدتت مبارک عسل خاله ماشالله چه بزرگ شده بهراد خان ما بووووووووووووووس واسه بهراد خاله