بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

15 هفتگی

1392/10/7 20:09
نویسنده : مامان و بابا
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی حالت چطوره شاید تو هم مثل من خیلی دلتنگیقلب این روزا یه حالت گز گز تو شکمم احساس میکنم نمیدونم دارام تو رو حس میکنم یا ...

یکشنبه 1 دی رفتم پیش  دکترم سونوم کرد ماشاله بزرگتر شدی شکل شمایل آدم ها رو گرفته بودی یه لحظه برات ضعف کردم همه چی خدارو شکر خوب بود و شما سر حال بودی و خانم دکتر جنسیتت رو گفت ولی کمی شک داشت منم نمیگم تا مطمئن شم مامانی .و سن حاملگی  15 هفته و 3 روز بود  کمی سرم خلوت شه عکس سونو رو  می زارم .بعدش خانم دکتر آزمایش غربالگری رو برام نوشت منم از مطب در اومدمو رفتم آزمایش رو دادم  جوابش چهارشنبه آماده میشد ولی هنوز نرفتم بگیرم فردا میگرمش و به خانم دکتر نشون میدم انشااله که همه چی خوب باشه 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
8 دی 92 7:41
سلام عزیزم ممنون از محبتت با اجازه ات لینکت کردم تا از دوستای جون جونیم بشی
مامان دایانا
28 دی 92 19:59
ای جانم