بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

7 ماهگیت مبارک عزیزدلم

1393/10/24 0:35
نویسنده : مامان و بابا
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم 

زندگیم

خوشمل من

محبت7 ماهگیت مبارک عزیز دلممحبت

الهی که جشن 7سالگیت شیرینم انشالاتنت همیشه سالم و با خوشی بگذرونی.

البته عزیزم با تاخیر ببخشید خیلی درگیرم  . 

به سلامتی وارد 8 ماهگی شدی و الان 2 ماهه که غذا خوردنو شروع کردی و ماشالا و خدا رکر غذا خوردنت خوبه و میل داری بو شه خوردن منم برات هر روز غذاهای تازه و خوشمزه درست میکنم .

ماشالا دیگه خیلی شیطون شدی منم شدیدا این روزها درگیر امتحانات دانشگاه هستم تو هم امون نمیدی همش دلت می خواد به همه چی دست بزنی همه چی رو میکشی و از زیر عسلی ها گرفته تا پشت مبلها...مدام سرک میکشی تقریبا داری بین حالت سینه خ یز و چهاردست و پا حرکت میکنی میتونی کامل بشینی خودت هم وقتی دراز کشیدی می خوای بشینی کلی تلاش میکنی اونم به حالت نیمه نشسته بلدی .

دیگه من کامل میشناسی کلمه ماما رو همش تکرار میکنی از هرچیزی که خوشت بیاد سرتو تکون میدی و عاشق بابایی و بابا بزرگت بابای من هستی .

با رورویک خوب بازی میکنی وقتی میرم آشپزخانه تو هم میبرم با رورویکت حسابی حال میکنی چون برات سرامیک از روی فرش حرکت کردن راحت تره . بعض یوقتا یکی از فرشا که سبکتره رو جمع میکنم تا تو بتونی کمی بازیکنی . 

کارات تا اینجا بگم بقیه اش پست بعدی بعد از امتحانات من .

عاشقتیم عزیزم و تو خلاصه یک کلمه ای  . زندگی  .

عکسا هم تو پست بعدی برات میزارم فداشم عزیزم .بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
15 بهمن 93 0:43
۷ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی گل پسری
رامین
31 تیر 94 10:18
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
سارا
6 مرداد 94 8:00
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!