بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

8 ماهگیت مبارک عشقم

1393/11/19 20:28
نویسنده : مامان و بابا
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

  ماهگیت مبارک عزیزترینم 

 

 

8 ماه از قشنگترین روزهامون رو با هم سپری گردیم  و وارد نهمین ماه از این زندگی قشنگت شدی گلم 8 ماهگیت مبارک .ایشالا که جشن 8 سالگیت نفسم  .

عزیزم ماشالا خیلی بزرگ شدی انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی . ماشالا خیلی هم شیطون شدی دلت می خواد از همه جا و همه چی سر در بیاری .

دقیقا روز 16 بهمن که 8 ماه شدی تونستی چهار دست و پا بری من اینقدر ذوق کرده بودم که نگو . ولی چند تا میری و بعد خسته میشی بقیه راه رو چهار سینه خیزمیری .

از کارهات بگم که خیلی جیگر ماما و بابا میگی که بعضی وقتا اینقدر ضعف میکنم برات که محکم بغلت میکنم . وقتی که می خوای خودتو برام لوس کنی اینقدر میگی ماما که من بدوم بیام بغلت کنم . 

جدیدا خیلی قشنگ به سمت من میای و ماما ماما میکنی از من میکشی بالا تا بیای بغلم بشینی یا بیای شیر بخوری .خودت میتونی بشینی و وقتی تو حالت دراز کش یا رو شکمی برمیگردی و میشینی .

وقتی بابایی رو میبینی با تمام وجودت براش دست وپا پرت میکنی و خودتو بهش میرسونی و وقتی بابایی می خواد از خونه بره باهات بای بای میکنه تو هم دستا تو کمی بالا میاری و تکون میدی و ما هم دیگه از ذوق بوسه بارونت میکنیم .

ماشالا خیلی شیطونی دیگه من همش دنبال تو ام یا میری آشپزخونه یا زیر مبلا یا پشت تلویزییون دیگه هر جا که بگم . و وقتی من میام بلندت میکنم جیغ میزنی . لبه فرشها رو دوست داری و قالی های کوچیک رو بلند میکنی و باهاشون بازی میکنی . 

بعضی وقتا که از روروک یا صندلی غذات خسته میشی شروع میکنی به جیغ زدن و بعد گریه کردن تا من بیام تو رو بغل کنم گریه ای میکنی که نگو .ولی تا بغلت میکنم اروم میشی و می خندی .

هنوز دندون در نیاوردی و خیلی داره اذیتت میکنه فکر میکنم علت بیشتر جیغ زدنات از همین درد دندون در اوردن باشه .ایشالا که به سلامتی این مروارید کوچولوت در بیاد .

بابایی این روزا خیلی درگیره و حسابی مشغول درس خوندن برا  آزمون تخصصه . و کمتر میتونه برات وقت بزاره خیلی ناراحته میگه ایشالا بعد از این ازمون حسابی تلافیشو در میارم .بابایی برات آرزوی موفقیت میکنیم و من و بهرادی با این دستای کوچولوش برات  دعا میکنیم .

از غذا خوردنت بگم که سوپ رو خیلی دوست داری منم هر روز برات سوپ تازه درست میکنم . خیلی فرنی دوست نداری و نمی خوری منم برات سوپ درست میکنم البته یه سوپ حسابی که اول برات آبگوشت میزارم بعد با اون برات سوپ درست میکنم تو هم خیلی دوست داری . نوش جونت گلم .

عاشق بازی کردنی و دوست داری یکی همش باهات بازی کنه . مخصوصا این بازی که یکی همش موهاشو تکون بده و تو هم سعی کنی موهاشو بکشی البته بازی با یکم مردم آزاری . بابایی و بابای من وقتی تو رو رو شونه هاشون میزارن تو اینقدر ذوق میکنی و شروع میکنی به خوردن مو یا کشیذن مو بعد با دو دست میزنی رو سرشون . منم میگم نکن بده ولی اونا از ذوق تو میگن عیب نداره بزار خوش باشه .

خوب نازم اینم از کارهایی که کردی حالا بریم سراغ عکسات .

 

 
 
 
 
 
http://zibasazeaisan.blogfa.com/
 

 

 

چهار دست و پا رفتن گل پسری

شیطونی به روایت تصویر

ماشین بازی

پسری خسته شده و اینجا خوابش برده 

اینم یه مدل از خواب ناناز

اینم از ته دل خندیدن نفسم 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان مرضیه
20 بهمن 93 0:13
سلام..8 ماهگی مبارک..الهی قدبونش بشم..چقدر باهوشه..آخه بهراد جون زیر روروک چیکار میکنی..خاله فرات شه
مامان خانمی
20 بهمن 93 6:49
سلام عزیزم خدا حفظش کنه بهراد کوچولو رو ماشالله خیلی وروجک و بامزه است شیطنتاش مثل محمدسجاده
خاله نیره
20 بهمن 93 9:46
سلام زندگی خاله.مبارکت باشه ایشالا همیشه سرزنده باشی
♥ مامان مهیلا ♥
20 بهمن 93 15:55
سلام سلام ماشالله به بهراد ناز چقدر بزرگ و شیطون شده خدا براتون نگهش داره بوووووووووس واسه بهراد ناز
محمد
21 بهمن 93 13:52
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
22 بهمن 93 17:23
سلام مامانی مهربون خوشحالمون کردی بهمون سرزدی بهراد جون خیلی نازه ماشاالله
مدل های جدید
28 بهمن 93 16:44
انواع مدل های لباس مجلسی انواع مدل های جدید مانتو عید 94 جدیدترین مدل های لباس بچه گانه و مردانه و زنانه مدل های آرایش و آموزش
مامان پریا
6 اسفند 93 1:42
بله که نظر می زارم ماشالا عزیزم..ورود بهراد عزیز به ماه جدید تبریک می گم از عکسا معلومه که خیلی شیرین شده...عکساشم خیلی قشنگ بود
مامان الیار
14 اسفند 93 7:02
ای جان چه پسر خوشگلی. خدا حفظت کنه عسلم