بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

سرماخوردگی گل پسرم

1393/9/9 22:44
نویسنده : مامان و بابا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من

عشق من 

فدای اون چشمای خمار و چهره بیحالت بشم . عزیزم  سه روزه که بد جوری سرما خوردی و با دارو هایی که میخوری همش  بی حال و کسلی و به زور میخندی . دلم برای خنده های از ته دلت و سر و صداهایی که میکردی تنگ شده الهی هیچ وقت مریض نشی و من تو رو اینطوری نبینم . یه شب که همش میخوابیدی و بیدار میشدی بابایی گفت فکر کنم سرما خورده تا اینکه شروع به عطسه کردی بابایی برات دارو گرفت و یواش یواش سرفه و گرفتگی صدا هم اضافه شد . حالا بابایی امروز یه دارو دیگه به داروهات اضافه کرد تو هم اینقدر بدت میاد همه رو میدی بیرون . الهی هیچوقت تو رو اینطوری نبینم . الان که دارم برات مینویسم چشمات خمار و قرمزه و بینیت هم گرفته داری یواش یواش میخوابی . 

عزیزم سر فرصت میام برات عکس هم میزارم . 

من و بابایی عاشقتیم و دیوونه یک نگاهتیم .دوست داریم شیرینی زندگی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهزاد مامان عرفان
10 آذر 93 0:17
سلام عزيزم انشالله بهراد عزيز زودي خوب بشه. عزيزم از خودتون دارو ميدين؟ ماماني بچه رو ببر پيش متخصص اطفال. عرفانم مريض شده بود هرچي دادم خوب نشد و بردم متخصص و با دوتا دارو خوب شد
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون. نه عزیزم از خودم دارو نمیدم . بابایی بهراد پزشکه . مرسی که به فکر بهرادی .
مامان علی
10 آذر 93 22:46
سلام. خوبی؟؟؟ خدا بد نده.انشالله که خوب میشه...فدات شم..مواظبش باش