بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

در غم از دست دادن مادر بزرگ مهربانم

1393/9/1 0:39
نویسنده : مامان و بابا
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهراد کوچولوی من 

عزیزم این روزها من در غم از دست دادن مادر بزرگ مهربونم سپری میکنم . مادر بزرگم در تاریخ 20 آذر به رحمت خدا رفت و الان یه 10 روزی میشه که در بین ما نیست . 

یاد اون روزی که برا شما به مناسبت ختنه کردنت مهمونی گرفته بودیم افتادم که  در بین ما بود و خودش رو به مهمونی تو رسوند .عزیزم  مامان بزرگ من تو رو خیلی دوست داشت و همیشه تو مهمونی ها حواسش به تو بود و میگفت براش صدقه بده . برو اسپند دود کن و...

مامان بزرگ عزیزم متاسفانه بعد از بیماری سخت سرطان معده بعد از یک سال و نیم مقاومت در یک روز خیلی غم انگیز از بین ما رفت .نمی دونم چی بگم فقط خودت می دونی که مامان بزرگ عزیزم چقدر دوست داشتم و در غم از دست دادنت میسوزم .

بهراد جون این روزها تو شدی آرامش مامان من تا تو رو می بینه آ روم میشه یه جورایی شدی آرام بخش مامان جون.

خدا به مامان جون صبر بده و مامان بزرگ عزیز غرین رحمت الهی بشه .

برای شادی روحش صلوات.

الهم صل علی محمد و آل محمد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خانمی
3 آذر 93 7:40
خدا بهتون صبر و طول عمر بده براشون فاتحه خوندم
ساناز مامى کياوش
3 آذر 93 13:26
سلام تسليت ميگم عزيزم ايشالا غم اخرتون باشه بهداد کوچولو هم خيلى نانازه خدا حفظش کنه
مامان علی
3 آذر 93 15:50
خدا رحمتش کنه...خدا بهت صبر بده
♥ مامان مهیلا♥
4 آذر 93 18:18
خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه غم آخرتون باشه
مهزاد مامان عرفان
10 آذر 93 0:22
عزيزم خدابيامرزه مادربزرگ مهربون رو. اميدوارم غم اخرتون باشه