بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

3 ماهگیت مبارک عزیزم

1393/6/17 20:13
نویسنده : مامان و بابا
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان 

عشق من

نازدونه من 

فرشته کوچولوی من لحظه ها در گذرند هر روز می گذرد و تو بزرگ و بزرگ تر میشی و من هر روز بیشتر عاشقت میشم و وابستگیم بیشتر .انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی  3 ماه به سلامتی گذشت و وارد چهارمین ماه از زندگی شیرینت شدی . عزیزم چشم بزاریم روی هم به جای 4 ماهگی وارد 4 سالگی و... میشی پس از لحظه لحظه وجودت لذت میبریم و خدا رو شکر میکنیم . 3ماهگیت مبارک عزیزم . 

15 شهریور تولد من بود که فرداش 16 شهریور تو 3 ماهه شدی این شد که بابا جون یه جشن کوچولو برا 2 تامون گرفت و خیلی هم بهمون خوش گذشت و کادوهایی خوشگلی هم بابایی و باباو مامان خودم برامون گرفته بودن دستشون درد نکنه .

عزیزم خیلی کارهای جدید یاد گرفتی . کلی زور میزنی که غلت بزنی و با کلی تلاش برمیگردی و روی شکم میفتی . ماشالا کاملا گردن گرفتی و میتونی سرت رو بالا نگه داری . وقتی رو شکم میزارمت کلی صورتت رو میمالی رو زمین و غر میزنی .مشتت رو میزاری دهنت و شروع میکنی به مکیدن و اگه دستم رو  بیارم پیشت با دو تا دستای کوچولوت اونومیبری تو دهنت . وقتی صورتت نازت رو کنار صورتم میگیرم با تموم تلاشت صورت منو میمکی خیلی شیرین و خنده داره .

از خنده هات برات بگم که خیلی ناز میخندی وقتی من لبخند میزنم با یه لبخند ناز جوابم رو میدی و بعضی وقتا هم قهقهه میزنی که منم کلی ذوق میکنم   عاشق سرپا وایسادنی و دوست داری همش رو پا وایسی وقتی بلندت میکنم کلی ذوق میکنی و میخندی .خلاصش بگم نانازمن خیلی شیرین شدی و من و بابایی هم عاشقتیم .

دوستت داریم تک ستاره زندگیمون . 

اینم چند تا عکس از بهراد گلی

از خواب پا شدی تا منو دیدی شروع به خنده کردی.

اینم یه لبخند تو خواب

اینجا خونه مامان باباجونه که تو رو سوار اسب کرده

اینجا هم رفتیم گنج نامه  روی دامنه کوه

عاشقتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
17 شهریور 93 20:43
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
مامان ماهان
18 شهریور 93 10:53
وای چقده ناز میخنده گل پسر..ماشالله... خداحفظش کنه.
مامان علی
18 شهریور 93 23:52
سلام. .سه ماهگی مبارک.تولد خودتم مبارک...چه نازه..راستی علی هنوز غلت نمیزته
♥ مامان مهیلا ♥
20 شهریور 93 15:34
3ماهگیت مبارک روزبه روز نازترمیشه خداحفظش کنه
مامان مهنا
24 شهریور 93 0:20
3ماهگیت مبارک عزیزم
مامان پریا
29 شهریور 93 23:33
سه ماهگیت مبارک عزیزم
مامان خانمی
14 مهر 93 8:38
یه خبر خوش یه خبر خوش وبلاگ جدید زدم لطفا بفرمایید دیدن کنید