بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

روزانه های بهراد جون

1393/6/2 1:26
نویسنده : مامان و بابا
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی من

هستی من عشق من و نازنین پسرم

 داری روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی داری یواش یواش خنده های معنی دار و هدف دار میکنی و وقتی باهات بازی میکنیم و باهات حرف میزنم شروع میکنی به دلربایی نمی دونی چقدر شیرینی مثل عسل .

عزیزم این روزها تو یکم ریفلاکس داری و باید دارو استفاده کنی البته ماشالا وزن گیریت خوبه  شیرت رو یکم  بالا میاری البته خدا رو شکر جای نگرانی نیست عمه جون که متخصص اطفاله و همش از این نی نی های با این مشکل هر روز پیشش میرن میگه خوب میشی بابایی هم میگه اگه وزنگیریش خوبه جای نگرانی نیست ولی باید روزی 2 بار رانتیدین بخوری اوایل دلم نمی یومد بهت دارو بدم ولی سر دلت میسوخت و هی شیر مبخوردی  و بعد از زیادی خوردن بالا میاوردی ولی با مرتب خوردن دارو بهتر شدی . 

گل پسرم الان 2 ماه 15 روزته و الانم که دارم برات مینویسم مثل فرشته های مهربون خوابیدی ماشالا خوابت خوبه شبها یک بار پا میشی و شیر میخوری و دوباره می خوابی و صبح هم 7 بیدار میشی و 2ساعتی بازی میکنی دوباره می خوابی صبحها خیلی سر حالی و من خوابالو تو دلت می خواد همش باهات حرف بزنن و باهات بازی کنم ولی من خوابم میاد بابایی صبحها قبل از رفتنش 1 ساعتی باهات بازی میکنه و ماساژت میده و بعد میره و میسپره به من . ماهم یجوری باهم کنار میایم .

عزیزم تو از موقعی که به دنیا اومدی ما نبردیمت به مزار پدربزرگ عزیزت (پدر بابایی). روحش شاد . این شد که با بابایی برنامه ریختیم و رفتیم خدمت ایشون و به قول دختر عمه جونت آلبوم سنگی پدر بزرگ جون رو با گلاب شستیم . . فکر کنم از این که نوه اش به سر مزارش رفته خیلی خوشحال شده باشه . راستی یاد رفت بگم مرحوم پدر بزرگ عزیزت در جنگ ایران با عراق شهید شده .روحش شاد باشه انشالا .

اینم عکس گل پسری سر مزار بابا بزرگش .

بعد عزیزم تو این چند روز تو رو چند جا برا گردش بردیم که خیلی بهمون خوش گذشت و عکساشو برات میزارم .

بهراد در باغ رستوران .

بهراد کنار غازها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
3 شهریور 93 8:37
خدا رحمت کنه پدر بزرگشو....ماشالله چه پسری شده...
مامان خانمی
5 شهریور 93 13:00
ماشالله این آقا بهراد چقدر بزرگ شده خدا حفظت کنه کوچولو
مامان پریا
12 شهریور 93 23:41
واییییی ماشالا چه بزرگ شده بهراد جون مامانی از این روزا لذت ببر که مثل برق و باد می گذره خیلی ناز شده ببوسش از طرف ما
مامان ماهان
15 شهریور 93 15:14
عزیزم... بهراد جونمون ماشالله خیلی ماه شده...
مامان خانمی
16 شهریور 93 19:55
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم