بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

گل پسر من 40 روزه شد

1393/4/24 23:01
نویسنده : مامان و بابا
468 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/ عزیزم عشقم جونم نازم 

هر چی بگم بازم کمه عسلم تو اینقدر شیرینی که ازت سیر نمیشم  خدا رو شکر 40 روز به خوشی گذشت و چله گل پسری در اومد ایشالا که گذران عمرت به خوشی مامانی .

روزگیت مبارک پسملی مامان 

بهراد من خیلی حس قشنگیه وقتی تو رو بغل میکنم  و وقتی گریه میکنی فقط تو آغوش من آروم میگیری خیلی حس قشنگیه من با تموم عشقی که به تو دارم شیرت میدم و تو با چشمای قشنگت به من نگاه میکنی و ووقتی می خوام از پیشت برم با نگاه قشنگت منو تعقیب میکنی آخه دیگه داری منو میشناسی وقتی گریه میکنی تا میام بالا سرت گریه هات کمتر میشه و وقتی بغلت میکنم شروع میکنی به ناز کردن منم بوس بارونت میکنم و زود بهت شیر میدم  .

گل پسر من خیلی خیلی دوست دارم و ازت سیر نمیشم خدا رو شکر که پیشمی و با تو لذت مادر شدن رو  آغاز کردم .

 دیشب یکم منو بابایی ترسوندی و من کلی گریه کردم آخه دیشب یهو بی حال شدی اولش 2 بار بالا آوردی و بعدش بی حال شدی کلی بابایی پاهاتو و دستاتو شست انگاری گرمازده شده بودی منم کلی نگران شدم تا صبح هم نخوابیدم ولی خدا رو شکر حالت بهتر شده بود ولی میترسیدم بالا بیاری و بپره سینت . خدا همه مادرا رو حفظ کنه مادرای ما چه شبها که بالا سرمون بیدار موندن و به قدو بالامون نگاه میکردن تا بزرگ شیم . خدا همه مادرارو حفظ کنه .

امروز که 40 روزه شدی انگاری یه جورایی بزرگتر شدی گریه هات شدیدتر شده و شیر خوردنت بیشتر شده صورتت هم یکم جوش زده و پوستش خشک شده بابایی میگه طبیعیه خوب میشه .

کلی امروز منو اذیت کردی و نذاشتی من از دیشب که به خاطر بی حالیت بیدار بودم تا حالا که یه 20  ساعتی میگذره من بخوابم. کلی برنامه ریخته بودم ازت عکس بگیرم ولی اصلا امون ندادی . ایشالا سر فرصت عکسای جدیدتر ازت میزارم. 

فرشته کوچولوی من خیلی از وجودت لذت میبریم  من که یه لحظه هم طاقت دوری تو رو ندارم  بابایی هم که تا از بیرون میاد اولین کاری که میکنه دستاشو میشوره میاد سراغ تو اینقدر باهات بازی میکنه تا خسته میشی . گل من خیلی دوست داریم و از خدا می خوام که همیشه سالم و سر حال در کنارمون باشی

 عاشقتیم نازدونه  این ستاره ها تقدیم تو وبابایی . 

            

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان مهنا
25 تیر 93 0:04
40 روزگي مبارك پسمليايشالله صورت ماهتم زوده زودخوب بشه
مامان علی
25 تیر 93 0:37
40روزگی مبارک. .منتظر عکسهتی جدیدیم
♥ مامان مهیلا ♥
25 تیر 93 3:12
40 روزگی بهراد مبارک دیگه کم کم داره بزرگ میشه
مهزاد مامان عرفان
25 تیر 93 10:41
عزیزم سلام 40 روزگی بهرادجون مبارک. عزیزم اگه میتونی هر روز اب بازیش بده. من هر روز موقع غروب که هوا دم میکنه وان عرفان رو پر از اب ولرم میکنم و چند دقیقه توی اب بازیش میدم هم خنک میشه و هم اروم .
مامان ماهان(عمه جون)
25 تیر 93 12:08
آخی بهرادجونی گرمازده شده بودی؟خیلی مواظبش باش عزیزم بچه هاهمونطور که توزمستون سرمامیخورن تو تابستون گرمازده میشن اما ما فقط به سرما اهمیت میدیم،بووووووووووس واسه بهرادجونم
مامان پریا
25 تیر 93 23:57
مبارکه عزیزم .......پسرتو ببوس عزیز دلم
مامان خانمی
14 مرداد 93 18:36
واقعا روزای شیرینیه. خدا براتون حفظش کنه
مامان ماهان
22 مرداد 93 13:34
۲ماهگیت مباک بهرادجونی ایشالله دامادیش...