بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

1 ماهگیت مبارک

1393/4/16 15:49
نویسنده : مامان و بابا
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من 

من فدات بشم که الان 1 ماهه که پیش منی چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی خدا رو شکر که الان پیشمی و سالم و سر حالی.

عزیزم   ماهگیت مبارک انشالا 100 ساله شی.

عسل من ماشالا تو این 1 ماه خوب بزرگ شدی و جون گرفتی 10 تیر بود که بردمت به بهداشت برا قد و وزن ماشالا هم وزنت اضافه شد بود و هم قدت و گفتن که شیرت خوبه که تو خوب وزن گرفتی آخه من همش نگران بودن نکنه شیرم کمه ولی خدا رو شکر بهترم شده . 

این یه مدت که نبودم که برات بنویسم درگیر امتحانات ارشدم بودم خدا رو شکر به خوبی تموم شد .تو هم پسر خوبی بودی  فقط تند تند شیر می خواستی منم مجبور بودم کتابم رو زمین بزارم تو رو بغل کنم .

ما خونه مامان جونم رفتیم و یک هفته هم اونجا بودیم خیلی بهمون خوش گذشت و خیلی هم زحمت دادیم دستشون درد نکنه .

پسر گل من این روزهای من همش داره با تو سپری میشه خیلی خوشحالم از اینکه با صدای تو می خوابیم و با صدای تو از خواب پا میشیم و هر لحظمون رو با وجود تو سپری میکنیم . 

بهرادم از عادت هایی که داری بگم اینه که تو هر وقت که گرسنه میشی اولش یکم ادا در میاری و ونگ و وونگ  میکنی ولی یکم که بگذره و بغلت نکنم همچین گریه ای را میندازی که از ترسم همه کارامو ول میکنم و میام بغلت میکنم و موقع شیر خوردن هی صدا در میاری خیلی بامزه میشی .اولا شبا خیلی بیدار میشدی من خیلی خسته میشدم ولی دیگه ماشالا بزرگ شدی و شبا 2 بار پا میشی شیر میخوری ومن عوضت میکنم دوباره می خوابی ولی دل دردات هم شروع شده بعضی روزا یکم اذیت میشی منم اصلا طاقت اذیت کشیدن تو رو ندارم .  ناناسم وقتی می خوای پی پی کنی چشمای خوشگلت رو باز تر میکنی و آروم یکجا وای میسی قشنگ معلومه داری خرابکاری میکنی . حموم کردنو خیلی دوست داری وقتی میربمت حموم و میزارمت توی وان کلی حال میکنی و بعد از حموم هم یه 2 ساعتی می خوابی انگاری خیلی خسته ای . وقتی بهت مولتی ویتامین و ad میدم  اولش خوب میخوری ولی بعدش یه قیافه ای میگیری که آدم خندش میگیره انگاری بدت میاد ولی پسر خوبی هستی پس نمیدی .

بابایی خیلی باهات بازی میکنه و همش در حال عکس گرفتن از تو و همش عکساتو میزاره تو وایبر تا عمه هات که از ما دورن دلشون برا تو تنگ نشه .

ناز من خیلی شیرینی مثل عسل خیلی منو بابایی دوست داریم و از وجودت لذت میبریم . 

دوست داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم .

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

 

شکلک نظر بذارید

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان علی
16 تیر 93 16:27
ماشالله چه پسری شده.....خدا حفظش کنه
مامان پریا
16 تیر 93 16:33
اییییییییی جونم مامانی ماشالا این پسرمون یزرگ شده ناز شده خدا ببخشه بهتون خوشحالم سر حالید نگران بودم می خواستم بیام بگم کجایید ما مردیم از دلواپسی یهو دیدم هستین
مامان مهنا
17 تیر 93 0:01
اي جونم ماشالله به اين پسرمون چه بزرگ شده وخوشگليك ماهگيت مبارك پسملي
مامان ماهان
21 تیر 93 21:25
یک ماهگیت مبارک بهرادجون ،چه عکسای نانازی
♥ مامان مهیلا ♥
23 تیر 93 2:08
ماشالله چه مردی شده خدا حفظش کنه