بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

فقط 4 روز مونده

1393/3/12 21:32
نویسنده : مامان و بابا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

خوبی چراغ زندگیمون

مامانی الان که دارم برات مینویسم همینطوری داره اشک از چشمام سرازیر میشه نمی دونم چرا به خاطر استرسه ، به خاطر ذوق نزدیک شدن به دیدن روی ماهته ، نمیدونم...

فقط از خدا اینو می خوام که امانتی رو که در وجود من گذاشته به سلامتی  و تندستی به دنیا بیارم .

نمی دونم برات از چی بگم از چی بنویسم آخه همش گل من روز مونده که قدم رو چشممون بزاری و به این دنیا بیای همش این روزا با خودم میگم چقدر روزای سختی در انتطارمه اما شیرین مثل عسل . خدا کمکم کنه که بتونم مادر خوب برا تو و همسر خوب برا بابایی باشم .

بهراد جونم این روزا یکم سرم شلوغه همش در حال برنامه ریزی و تدارک برنامه و خرید برا خونه هستیم که وقتی گل پسرم میاد چیزی کم نباشه .انشالا که 16 خرداد جمعه صبح میریم بیمارستان و بعدش تولد تو نازنینم خدا کمکمون کنه که هر دومون سالم و سلامت از اتاق عمل بیرون بیایم .

گلم خیلی حالم خوب نیست نمی تونم بیشتر از این برات بنویسم انشالا که میام شب قبل از اومدنت هم از آخرین شب با هم یکی بودن  و اخرین روز بارداریم مینویسم.

دوستت دارم گل پسملم .

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان پریا
13 خرداد 93 0:16
عزیزم اروم باش من بهت قول می دم همه چی خیلی خوب پیش می ره به روزای خوب فکر کن استرس نداشته باش به بهراد به پسرت فکر کن اولین باری که می بینیش یا بوسش می کنی به خدا استرس نداره خوشحالی داره خدا به همرات دوستم در پناهش سلامت باشی
مامان خانمی
13 خرداد 93 10:41
ویپپای بهراد جونی دقیقا یکماه از پسر من کوچیکتره قربونت برم وروجک خاله زود زود دنیا بیا که خیلی دوست دارم ببینمت
مامان عرفان
13 خرداد 93 11:27
سلام عزیزم. ما هم می شماریم برای بدنیا اومدن دلبندت. دیگه چیزی نمونده
مامان علی
13 خرداد 93 14:29
الهی....انشالله به سلامتی هر دوتاتون تموم میشید...قدر این روزهای آخر رو بدون..تا میتونی از خودت عکس بگیر.از خرکاتش لذت ببر چون دیگه تکرار نمیشه