بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

34 هفتگی

1393/2/11 14:44
نویسنده : مامان و بابا
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

ظهرت بخیر مامانی

خوبی بهار زندگی من

روزها همینطوری  سپری میشه و روز موعود داره نزدیکتر میشه و من هم از ذوقم نمی دونم چی کار کنم خیلی دلتنگتم و همش  تو بغلم حست میکنم  ولی دلم برا این روزا هم تنگ میشه هر روز و هر ساعت منتظر تکونهای توام و با هر تکونی که می خوری انگار دنیا رو بهم دادن . خوشگل مامان ماشالا تو هم دیگه قوی شدی و تکونات هم خیلی زیاد شده و همش چپ و راست و بالا و پایین رو داری درو میکنی .

22.gif

 

 

 

 

ولی من عاشق همین تکون خوردناتم و همش منتظر می مونم که بیدار شی و مامانی رو همش قلقلک بدی دیشب تا 2 ساعت تمام همش بازی کردی و نمیزاشتی من بخوابم آخر دیگه خسته شدم و خوابم برد .

 

 شکلکهای جالب آروین

فرشته کوچولوی من دیروز بلاخره بعد از 2 ماه رفتم پیش خانم دکتر برا وزیت  یه وقت نزاری به پای بی توجهی من به سلامتیت نه عزیزم چون بابایی  دکتره خودش همه جوره مراقب من و تو هست از کنترل فشار و وزن گرفته تا ... بابایی دستت درد نکنه که اینقدر به ما توجه میکنی .

خدارو شکر من هم خوب وزن گرفتم و هم وضعیتم خوبه الان تو هفته  هستی  خانم دکتر ضربان قلبت رو چک کرد تا سونی کیت رو گذاشت صدای قلب ناز و مهربونت دراومدشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک وای که چقدر آرامش میده به من .

الهی که قلبت همیشه مرتب و خوب بزنه عزیزم .

خانم دکتر با معاینه شکمم گفت ماشالا کوچولوت هم  درشته و همه چیش هم  خوبه و گفت برا 2 هفته دیگه برم پیشش و گفت انشالا زایمان رو هفته های 38 و 39  انجام میدم وتو میای تو بغلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانمی
12 اردیبهشت 93 23:22
خداروشکر که همه چی روبراهه و داری به اومدن کوچولو نزدیک میشی وای انتظار روزای آخر خیلی سخته روزا خیلی دیر میگذره
مامان علیسا
13 اردیبهشت 93 11:33
سلام مامان آقا بهراد خوشبحال کوچولوت که مامانش اینقدر باسلبقه براش وبلاگ درست کرده وسایلاشم خیلی شیک و با کلاسه . مراقب خودت باش که بارت رو به سلامتی زمین بزاری. برا علیسا کوچولوی من هم دعا کنید. [سلام مرسی که به وب ما سر زدید اگه شما هم وب دارید خوشحال میشم آدرسشو برا م بزاری انشالا که هر چی در مورد علیسا کوچولو از خدا می خوای بهت بده.
♥ مامان مهیلا♥
14 اردیبهشت 93 16:58
سلام خدا رو شکر همه چیز عالیه منم دعا کن تا دخملم صحیح و سالم دنیا بیاد دیگه چیزی واسه اومدنت نمونده خدا رو شکر
مامان عرفان
17 اردیبهشت 93 14:56
سلام عزيزم مباركه هفته 34 بهراد عزيز. عرفان من 31 فروردين غافلگيرمون كرد و توي هفته 36 و روز مادر بدنيا اومد.
مامان علی
18 اردیبهشت 93 0:42
سلام.خدا رو شکر همه چیز خوبه....مواظب خودت و پسرت باش...انشالله ابن چند هفته هم تموم میشه و تو صحیح و سالم پسرتو بغل میکنی
مامان مهنا
18 اردیبهشت 93 12:55
سلام هفته 34 مبارك من لينكتون كردم خوشحال ميشم به وبلاگ دخمل منم سر بزنين