بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

انتخاب اسم قند عسل

1393/2/7 18:42
نویسنده : مامان و بابا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه Engel mini bilder

سلام یکی یه دونه Engel mini bilder

سلام فرشته کوچولوی مامانEngel mini bilder

خوبی عزیز دل مامان جات خوبه گرمو و نرمه . ولی فکر کنم دیگه داره جات تنگ میشه و یواش یواش دیگه از اون تو داری خسته میشی ولی عیب نداره مامانی محکم بچسب به دلم و زودتر از هفته 38 نیا تا خوب بزرگ شی و مامانی غصه نخوره.

totalgifs.com barrinhas gif gif i1b.gif

کوچولوی من بالاخره پروژه انتخاب اسمت هم به پایان رسید و با توافق من و بابایی اسم خوشگل برات انتخاب کردیم انشالا که تونسته باشیم وظیفه که هر پدر و مادری به عهدشونه که نام نیکو انتخاب کنند رو خوب انجام داده باشیم و اما اسم فرشته کوچولوی ما ...

 

 

اسم  بهراد

معنی : جوانمرد نیکو

بابایی جون امیدوارم که  بزرگ شدی از اسمت خوشت بیاد من عاشق اسمایی که راد داشته باشه بالاخره این اسمو انتخاب کردیم انشالا که مثل اسمت جوانمرد باشی و اسم دار شی .

خیلی دوست داریم بهراد عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامان مهیلا ♥
7 اردیبهشت 93 19:26
وای چه اسم خوشگلی انشالله به سلامتی این روزا زوده زود بگذره وبهراد جونو بغل کنی
مامان علی
7 اردیبهشت 93 20:54
به به جه اسم قشنگ و با معنایی.خدا بهراد جووون رو حفظ کنه. .انشالله دیگه تو هم بیشتر راه رو اومدی و کم مونده.انشالله به وقتش بدنیا بیاد
مامان خانمی
7 اردیبهشت 93 21:53
اسم کوچولوتون مبارکه عزیزم