بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

سکسکه کردن

1393/2/5 10:35
نویسنده : مامان و بابا
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم گل پسرم

صبحت بخیر نازمنtotalgifs.com borboletas gif gif 55.gif

سرحالی کوچول موچولوی مامان امیدوارم که اون تو خوب تغذیه کنیخوردن عکس کودک که موقعی که به دنیا میای حسابی سرحال و وزن گرفته باشی.  

دیشب تازه رفته بودم تو تخت که دیدم زیر شکمم مدام داری ضربه میزنی دستم رو گذاشتم دیدم اصلاشبیه به ضربه نیست  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ چون با یه ریتم منظم داشت ادامه پیدا می کرد و خیلی طولانی شد ذوق کردم و بابایی رو صدا کردم گفتم بیا ببین گل پسرت چه طوری داره سکسکه میکنه بابایی دستش رو گذاشت و همون تشخیص سکسکه رو داد برامون خیلی جالب بود البته من قبلا شنیده بودم که سکسکه جنین از هفته 30 به بعد مشخص میشه. ولی خیلی دلمون سوخت که چرا اینقدر سکسکه ات طولانی شد آخه ما آدم بزرگا وقتی سکسکه میکنیم اذیت میشیم با خودم میگفتم ای کاش میتونستم برات کاری کنم یا بهت آب می دادم یا شیر که اذیت نشی عزیزم .

عزیزم این روزا دیگه دارم یواش یواش سنگینتر میشم 511.gifو

 یکم دارم اذیت میشم افت فشار ، درد های کتف و کمر و آماده شدن سینه ها برای شیر دادن به تو که شبها تیر میکشه ولی همه اینها برای دیدن روی گل تو ارزش داره .نازمامان ماشالا تو هم شیطون تر شدی500.gif ولی شیطونیهات هم لذت بخشه . این روزا من یکم درس خوندنم بیشتر شده آخه از هفته بعد دیگه داتشگاه نمیرم و باید خونه بخونم که عقب نیفتم ولی موقعی که پشت میز می شینم برا مطالعه اینقدر شیطونی میکنی که حواسمو پرت می کنی .503.gif

گل پسرم بابایی خیلی کمک حالمه دستش درد نکنه که اینقدر به ما توجه میکنه  انشالابه سلامتی بیای و خستگی رو از تن من و بابایی در بیاری .

همسر عزیزم عاشقانه دوستت دارم و از زحماتی که برای ما میکشی دستان زحمتت کشت رو می بوسم

totalgifs.com cute_love gif gif 166.gif

 

 دوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم .

 

 

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خانمی
31 فروردین 93 7:02
سلام عزیزم ما هم خوشحالیم که کوچولوتون داره بزرگ و بزرگتر میشه و با کارای جدیدش شما رو خوشحالتر میکنه. انشالله این مدت باقیمونده رو هم به سلامتی پشت سر بزاری و کوچولوت رو صحیح و سالم در آغوش بگیری.