بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

روز مادر مبارک

1393/1/30 19:19
نویسنده : مامان و بابا
135 بازدید
اشتراک گذاری

 

من با تو مادر شدم عزیزتریتم .

البته من سال دیگه یه مادر واقعی میشم چون تو بفل منی ، منم برای خودم روز پیدا می کنم.

 ولی همینجا از مامان رقیه مهربون و صبورم تشکر می کنم و بابت زحماتی که کشیده دستاشو می بوسم . و همچنین از مامان شوهر  مهربونم که مامان زهرا اسمشه که برا بابایی در نبود پدر بزرگ مرحوم و عزیز زحمات زیادی برا بابایی کشیده تشکر و این روز رو بهش تبریک میگیم . انشالا که هر دو مامانها سلامت باشن و هر چی گله تقدیم به روی ماهشون می کنم .

سال دیگه انشالا با هم دیگه سه تایی میریم و این روز رو بهشون تبریک میگیم .

 

خط ستاره

راستی مامان بزرگ من هم توی بیمارستانه حالش خوب نیست و مامان رقیه درگیر این موضوعه و مدام تو بیمارستانه . مامان بزرگ هم خیلی سختی کشیده از خدا می خوام که شفاش بده و براش آرزوی سلامتی می کنم مامان بزرگ عزیزم روزت مبارک به امید سلامتیت .

این دسته گل تقدیم به مادرهای عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهیلا
30 فروردین 93 20:31
سلام انشالله مامان بزرگتون خوب بشه روز مادر مبارک دیگه داریم مامان میشیم موفق باشین به منم سر بزنید