بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

سونوگرافی 32 هفتگی

1393/1/26 12:05
نویسنده : مامان و بابا
975 بازدید
اشتراک گذاری

 نازدونه مامان

خوبی قند عسل سرحالی مامانی

الهی من فدای این فوتبال بازی کردنت بشم که اشک منو در آوردی .

دیروز عصری بابایی فشارم رو گرفت 9 روی 6 بود بعد از خوردن ابمیوه و بیسکویت ...همچین ضربه ای به پایین شکمم زدی که دادم هوا رفت بعد از چند ثانیه ضربه دوم که من گریم در اومد با کمک بابایی دراز کشیدم و پاهام رو کمی بالا گرفتم کمی که حالم بهتر شد به بابایی گفتم برو برام وقت سونوگرافی بگیر برم ببینم این گل پسر اوضاش چطوره . بابایی رفت و از سونوگرافی کنار کلینیکش برام وقت گرفت برا ساعت 8 شب ومن هم خودمو برا 8  رسوندم موقع اذان بود و داشت قران می خوند خدا رو قسم دادم به کلامش وخواستم که همه چی خوب باشه و خوب وزن گرفته باشی .

بعد از 20 دقیقه انتظار رفتم داخل خانم دکتر شروع به کار کرد ولی متاسفانه مانیتور رو به خودش گرفته بود و من نتونستم روی ماهت رو ببینم .

خدارو شکر همه چی خوب بود و  هفته ای. 

وزنت هم  گرم بود ولی قدت رو نگفت . دیگه کم کم داره دهه آخر هم پر میشه و انتظار من هم به پایان میرسه . شبا تو خواب میبینمت و دارم بهت شیر میدم و اونقدر اون خواب برام لذت بخشه که نمی خوام از خواب پاشم ایشالا به سلامتی بیای تو آغوشم عزیزترینم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 اینم برگه سونوگرافی که عکس از شما بی کیفیته نمی زارمش.

سونوگرافی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خانمی
26 فروردین 93 11:38
پس چه ماه قشنگی بشه ماه خرداد
مامان مهیلا
26 فروردین 93 14:31
سلام مامان فندقی ممنون به وبم سر زدید منم شما رو اد کردم امیدوارم دوست ها ی خوبی باشیم راستی 32 هفتگی نی نی تون مبارکه
مامان علی
28 فروردین 93 23:40
عزیزم انشالله این چند هفته هم زود میگذره..مواظب خودت باش گلم. .خدا رو شکر که سونوگرافی ات سالمه
مامان خانمی
30 فروردین 93 12:51
سلام عزیزم روز مادر رو بهتون تبریک میگم