بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

سرما خوردگی

1393/2/19 13:56
نویسنده : مامان و بابا
118 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/عزیز دل مامان

        خوبی عشق مادر 

        سرحالی ستاره من 

قند و عسل من مامانی مریض شده الانم که دارم برات مینویسم داری به مامانی حال میدی و با تکونای قشنگت  سرحالم میاری . یه 2 روزی که سرماخوردم  و تب داشتم  نمیدونم این سرماخوردگی دیگه از کجا اومد سراغ من  ولی الان یکم بهترم  مامان رقیه اینا دیشب اومدن پیشم و بهم حسابی رسیدن تا زود خوب شم و بابایی هم که همش دارو میده بهم و دستمال برام خیس میکنه  دست هر دوشون درد نکنه الانم دیگه نمیتونم بیشتر از این برات بنویسم .

گلم خیلی دوست دارم مامانی رو ببخش که دارو میخوره ولی این دارو ها تو گروه B هستن بابایی میگه بیضرره برا مامانی دعا کن که زود خوب شه یکم دارم اذیت میشم  .

 به اندازه تموم ستاره ها دوستت داریم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥ مامان مهیلا♥
19 اردیبهشت 93 23:09
سلام گلم انشالله خوب میشی مواظب خودت باش
مامان مهنا
20 اردیبهشت 93 0:02
سلام اميدوارم به زودي خوب بشين منم تو اين مدت بارداري چندباري سرما خوردم خيلي مواظب خودتون باشين
مامان خانمی
21 اردیبهشت 93 11:14
ایشالله که زود خوب شی مامانی