بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

25 هفتگی و خرید سیسمونی

1392/12/11 15:18
نویسنده : مامان و بابا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازپسر  مامانی سر حالی دماخت چاقه . به من که با تکونای تو خیلی خوش میگذره دیروز بابایی برای اولین بار وقتی داشت با گوشی صدای قلب کوچولوت رو گوش می داد وقتی دست گذاشت روی شکمم تو ضربه محکم زدی زیر دست بابایی و بابایی رو کلی خوشحال کردی .

دوشنبه پیش هم که وقت دکتر داشتم همه چی خدارو شکر خوب بود خانم دکتر سونوم کرد شما هم خوب و سر حال و وزنت 850 گرم بودniniweblog.comو آزمایش غربال دیابت رو هم برام نوشت و فرداش رفتم انجام دادم که چقدر روز سختی بود من فشارم افتاده بود و تو عزیز دلم گشنت بود همش میزدی تو دل مامانی شایدم خسته شدی بودی آخه آزمایش 2 ساعت طول کشید روز 4شنبه جوابش رو گرفتیم خدا رو شکر اونم خوب بود و مشکلی نداشتم . الهی من قربونت برم ، اینقدر دلم برات تنگ شده و دلم می خواد زودتر بیای تو بغلم ولی عزیزم عجله نکن من صبرم زیاده خوب بزرگ شو و سر موقع بیا عزیز ترینم .

niniweblog.com

یه خبرخوب برات دارم عزیز دلم سرویس خوابت ، کالسکه و کریر ، روروئک و صندلی غذات رو تو این چند روز برات خریدیم الهی که مبارکت باشه و به سلامتی بیای و استفاده کنی من که از ذوقم هر روز میرم نگاه میکنم البته میشه گفت سیسمونیت در حال تکمیل شدن یه یک ماهی هست که داریم  میریم بازاروسایلاتو میخریم چون مامانی دانشچو باید قبل از اینکه درسام مشکل تر بشه وسایلاتو بخرم انشاله عکساشو بزودی می زارم . دست مامانو بابا بزرگ جونت درد نکنه که وسایلای خوشگلی برای نوه عزیزشون خریدن ازشون ممنونیمniniweblog.comانشاله که نوه خوبی براشون باشی .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
11 اسفند 92 20:44
مبارک باشه همه وسایلای کوچول موچول خداروشکر که همه چی خوب و روبراهه آفرین به شیطونک که مامان باباشو خوشحال میکنه
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:03
سلام گلم من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس