بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

سال 93 مبارک

1393/1/24 12:18
نویسنده : مامان و بابا
123 بازدید
اشتراک گذاری

 دردانه من

 سال نو مبارک فصل بهارت مبارک پسر بهاری من در اصل پسر خردادی من .

 

عزیزدل مامان الان که بهار شده شما 7 ماهتهو تو دل مامانی هستی انشاله سال دیگه بهار 94 ،9 ماهه ای  ودر آغوش من آروم میگیریniniweblog.com. هر چقدر که روزها میگذره و به زمان تولدت نزدیک تر میشم بیشتر برات دلتنگ میشم و نگرانیهام بیشتر میشه .

نازنینم امسال بهار و سال جدید برای من طعم دیگه داشت آخه یه فرشته در وجود من جا گرفته و با هر تکونی که میخوره زندگی رو برام شیرینتر میکنه .

سال    

 

تو این مدت که برات ننوشتم خیلی کارا کردم و خیلی جاها رفتم و با هم کلی خوش گذروندیم .

20 اسفند رفتیم تهران تولد وروجک عمه جون آیه خانم .تولد 1 سالگیش بود اولش من نمی خواستم برم ولی دلم نیومد بابایی تنها بره این شد که من و تو هم همراهیش کردیم خیلی خوش گذشت . آیه جون تولدت مبارکniniweblog.com

بعدش با بابایی رفتیم خیابون بهار بازم کلی وسایلو لباسای خوشگل برات خریدیم الهی که مبارکت باشه .

بعدش هم آماده شدن برای سال جدید و نو شدن خونه تکونی بابایی و خاله نیره و یکمی هم خودم دست بابایی و خاله نیره درد نکنه .

و زمان سال تحویل رسید همش به فکر تو بودم به بابایی میگفتم تو این لحظه قشنگ برا همه نی نی ها دعا کن برا گل پسرمونم خیلی دعا کن فقط و فقط سلامتی و تندستی تو رو از خدا می خوام .

بعد از تشریفات سال تحویل که با خانواده مامانی بودیم موقع شام خوردن رسید که مامانیت اینقدر ماهی خورد که دل  درد گرفت . خلاصه فرداش هم رفتیم چند تا بزرگترو دیدیم و بقیشو به خاطر حال مامانی فاکتور گرفتیم .

انشالا که اذیت نشده باشی و به تو هم خوش گذشته باشه الهی که سال جدید برا همه سال خوب و با برکت و توام با سلامتی باشه و هر کی هر چی میخواد تو این سال جدید نصیبش بشه .

ماشالا که توهم حالت خوبه از تکونایی که میخوری معلومهniniweblog.com ولی بعضی روزا منو میترسونی و یه از صبح تا بعد از ظهر تکون نمیخوری منم نگران میشمو میزنم زیر گریه . و وقتی تکون میخوری یه خنده ای میکنمو قربون صدقت میرم و بابایی خیالش راحت میشه که من خوشحال شدم. بابایی میگه من به خداش سپردم خودش مراقب پسر کوچولوی من هست ولی مادری و هزار دل نگرانی .

 دوست داریم عشقمون niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
6 فروردین 93 0:31
خب خدا رو شکر که بعد از این همه مدت که پست جدید گذاشتی همه چی روبراه و سر جاشه. ما هم از خوشحالی شما خوشحالیم دوست جونم [سلام مرسی عزیزم که به ما سر میزنی ما هم برا شما خوشحالیم]
مامان مهیلا
10 فروردین 93 1:46
سلام عیدتون مبارک اگه دوست داشتین به وب منم سربزنید خوشحال میشم