بهراد عزیزمبهراد عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

برای بهراد عزیزم ...

اولین سونوگرافی

1392/9/29 23:45
نویسنده : مامان و بابا
114 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان تو  وقتی 5 هفته بودی رفتم  پیش خانم دکتر شهره علیمحمدی و اونجا تشکیل پرونده دادم و یه سونو هم دادم ولی فقط ساک حاملگی دیده شد و خیلی معلوم نبودی یه سری آزمایشات اولیه نوشت تا انجام بدم .

ولی سری بعد  تاریخ 3 آذر رفتم پیش خانم دکتر و دوباره سونو دادم صدای قلب قشنگتو شنیدم . دستهای نازت رو دیدم طبق سونوی اون روز شما10 هفته و 5 روزه بودی خانم دکتر سونو NT رو هم انجام داد که خدا رو شکر در محدوده نرمال

8/. بود . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانمی
5 دی 92 11:16
سلام عزیزم امیدوارم کوچولوت چه دختر باشه چه پسر سالم و سلامت باشه. راستش منم واسه گل پسری که تو راه دارم یه وبلاگ درست کردم تا دوستای تازه پیدا کنه اگه به من سر بزنی خوشحال میشم.منتظرتم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:12
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/